Det mest irriterende i verden:

1. Selvhøytidelighet.
2. Byråkrati.
3. Å skulle opp/ned en rulletrapp i travel tilstand og finne veien blokkert av tettbygde mennesker som står to i bredden på samme trinn og skravler og ikke gjør mine til å slippe deg forbi.
4. Ekspeditører som tar for lite gavebånd på gavene de pakker inn.
5. Å komme i matbutikken med to poser fulle av tomflasker som har samlet seg opp i leiligheten i flere måneder og finne ut at flaskeautomaten ikke virker og dermed måtte slepe flaskeposene med seg hjem sammen med de fulle posene med innkjøp.

Punkt fem ble oppdaget i går ettermiddag omtrent klokken 14.10.

UPDATE: Min kompis Thomas og jeg fant ut et nytt punkt i kveld: Filmplakater som har navnene på hovedpersonene i annen rekkefølge enn de er avbildet på plakaten. Men det kommer ganske langt ned på listen.

 

Publisert 22. februar 2009.

2 kommentarer:

 

Line

23.feb.2009 kl.14:30

Jeg bidrar: Å vente på grønn mann.
Jeg er en ganske tålmodig person ellers, men jeg tåler ikke den røde mannen. Det kommer faktisk ofte stygge ord.

Inger Merete

24.feb.2009 kl.09:24

La meg legge til punkt 6: Å betale 1300 kroner hos frisøren for et resultat som strengt tatt ikke var det du hadde i tankene. Det burde finnes et universitetskurs på ti studiepoeng som het «Kommunikasjon med frisører».

 

