Jeg har fått med meg matforgiftning hjem fra broenes byn. Finfint. Orker ikke lese, ikke se på filmer som krever noe som helst av meg, ikke se på andre filmer heller, egentlig. Selv en av mine yndlingsserier,. «Jeeves and Wooster», ble i meste laget. Jeg kan i alle fall ikke gå ut av huset og knapt nok forlate sofaen.

Dette er det jeg har funnet ut lar seg gjøre med helvetet i kroppen:

  • Sjekke de siste skandalene om Sarah Palin eller noen av de tre hundre og førti barna hennes.
  • Se på C.S.I. eller tv-serier på tilsvarende intellektuelle nivå.
  • Høre på Dagsnytt atten (faktisk).
  • Spille de aller enkleste spillene på multiplayerspillet jeg frekventerer iblant, Puzzle Pirates
  • Søke på hotels.com etter hoteller til kommende reiser, drømme om å bli millionær og irritere meg over hvordan noen hotelldesignere klarer å bruke interiørbudsjettet sitt på påkostede, men dødsstygge rom i mørkt tre med mørk grønne og orange gardiner.
  • Legge planer for hvordan mitt eget hotell skal se ut når jeg en gang blir hotelldirektør.
  • Gjøre den lykkelige oppdagelse at jeg kan spise Pascal-muffins selv om jeg er så klein.
  • Reflektere over eksistensens mysterier og erkjennelsens begrensninger.

 

Publisert 3. september 2008.

