Mango på Karl Johan pleide å ha rulletrapp som gikk ned til underetasjen, og vanlig trapp som gikk opp igjen. Nå har de snudd rulletrappen, slik at man må ta den vanlige trappen ned og rulletrappen opp.

Hvorfor har de gjort det? På hvilken måte får det meg til å legge igjen mer penger hos Mango hvis jeg kommer meg sakte ned og fort opp igjen? Ville det ikke være mer innbringende for dem om de lot meg subbe rundt nede i kjelleren etter en lang arbeidsdag og drøye litt med å kravle opp trappen, og kanskje begynne å tenke at kanskje jeg skulle prøve den toppen likevel? Hvorfor tror de de får det de vil ut av meg ved å la meg komme meg ut av butikken raskest mulig? Hva vet de om meg som jeg ikke vet?
Publisert 29. april 2009.
Én kommentar:

Line

29.apr.2009 kl.19:32

H&M øverst i Bogstadveien holder på samme, gamle trikset med rulletrapp ned og vanlig trapp opp. Det funker fint bortsett fra når fjortiser insisterer på å løpe opp rulletrappa med deis, dunk, lyd og latterbrøl. Jeg burde kanskje slutte å handle på Young Trend og heller pelle meg ned til Mango.
