• De nye jordbær- og sjokoladepastillene fra New Energy.
  • Katy Perry på øret når jeg går gjennom byen.
  • Amerikansk reality-tv (SYTYCD) generelt og den tyveårige popperen Philip spesielt.
  • Dette iPod-spillet, som er hærroin:

bookworm3

Jeg vil anslå alderen på personen overfor til å være ca seksten. Alt jeg mangler nå er plastøredobber fra Gina Tricot, en plakat av Zac Efron og en melodramatisk konfrontasjon med en eller annen falsk venninne i full offentlighet.

 

Publisert 9. juni 2009.

2 kommentarer:

 

Trine

09.jun.2009 kl.03:08

Ja, de pastillene har jeg fått dilla på også! He he..

Det spillet har jeg ikke prøvd, kanskje jeg får gjøre det da.. he he…

Line

10.jun.2009 kl.09:44

Farlig gode pastiller. Enig.

Jeg synes du skal registrere deg på Nettby og dedikere all tiden din til å finne og avsløre «fake» profiler.

