Jeg skal gjøre noe så enkelt som å henvende meg til London Underground via skjemaet på hjemmesiden deres. I feltet «title» får jeg følgende alternativer:

 

  • Ms
  • Mr
  • Mrs
  • Miss
  • Dr
  • Cllr
  • Prof
  • Sir
  • Not given
  • Air Cdre
  • Ambassador
  • Baron
  • Baroness
  • Brig gen
  • Brother
  • Canon
  • Captain
  • Cardinal
  • Cllr Dr
  • Colonel
  • Commander
  • Count
  • Countess
  • Dame
  • Dowager Lady
  • Duchess of
  • Duke
  • Earl
  • Empress
  • Fleet Admin
  • Gen
  • Gp Capt
  • Hon
  • Hon Mrs
  • HRH
  • Imam
  • Judge
  • Lady
  • Laird
  • Lieut Colonel
  • Lieutenant
  • Lord
  • Madam
  • Major
  • Major General
  • Marchioness
  • Marquess
  • Mayor
  • Pastor
  • Pc
  • Prince
  • Princess
  • Rabbi
  • Rev
  • Rev Dr
  • Revd Canon
  • Rt Hon
  • Rt Hon Baroness
  • Sergeant
  • Sheikh
  • Sister
  • Sqn Lds
  • Viscount
  • Viscountess
  • Wg Cd

Og til sist, utrolig nok:

  • Other

 

Publisert 29. juni 2009.

6 kommentarer:

 

Ana

29.jun.2009 kl.13:41

Ekstreme valgmuligheter, håpløst med slike skjema. En skal være virkelig tålmodig for å fylle ut et komplett skjema med x ant spm med så mange alternativer. Good luck;)

Tone

29.jun.2009 kl.14:09

Å, kan jeg få være Marchioness? Hva nå enn det er? Markise? (Som jeg forsåvidt kunne trenge, men ikke tror jeg vil bli.)

Inger Merete

29.jun.2009 kl.14:31

Godt valg. Jeg selv kastet det adelssultne bilkket mitt på «Dowager Lady», hva nå det er for noe. Vurderte å skrive «Fleet admin» bare for å bølle, men kom til at det sikkert ikke var så lurt all den tid jeg prøvde å få dem til å bekrefte at det var deres feilinformasjon som gjorde at jeg kom for sent til Heathrow og mistet flyet mitt for to uker siden.

Line

29.jun.2009 kl.15:38

Å! Kan jeg få Laird? Laird Line klinger så fint.

Inger Merete

30.jun.2009 kl.19:21

Det skulle du så gjerne, om det var opp til meg, men jeg mener å ha hørt et sted at Laird-tittelen kun refererer til menn. Men hva i all verden er galt med Wg Cd?

Line

30.jun.2009 kl.22:02

Ok. Da går jeg for other.

 

