Husker du de papirbrettingsprogrammene som gikk på tv da vi var små? Når du har gjort det de gjør hundre tusen millioner ganger er du kanskje klar for å gjøre dette:

papirslott 1

papirslott 2

papirslott 5

papirslott 6

Papirslottet er laget av Wataru Itou, en kunststudent i Tokyo med for litt for mye fritid, og det tok fire år å stable på bena. Flere og større bilder finnes her. Og ja, jeg vet dette er den tolv år gamle, overromantiske, Lady Lovely Locks-lekende versjonen av jeg selv som snakker her – men hvor mange skulle ønske de kunne være ti centimeter høye og vandre rundt i de brettede gatene, om en for en liten stund? Bare et kvarter eller noe?

 

Publisert 1. juli 2009.

Én kommentar:

 

Line

02.jul.2009 kl.10:26

Et kvarter?! Jeg vil bo der. Jeg vil være en liten papirflik som jobber et par timer om dagen med å vaske vinduer med viskelær og resten av tiden vil jeg bare vandre rundt, ta pariserhjulet og bekymre meg for regn.
